Пн-Пт з 9:00 до 18:00
* Мінімальна сума для замовлення на сайті - 3000 ₴.
По категоріях

Методичні поради

Методичні поради

Категорія «Методичні поради» представляє собою платформу, де зібрані статті наших спеціалістів з рекомендаціями та порадами для вчителів, тьюторів, вихователів, психологів і т.д. Під кожною статтею ви можете задавати питання нашим спеціалістам, а також спілкуватися з колегами.

Перерви з використанням методів сенсорної інтеграції  у дитячому садку та початковій школі
     Влаштовувати перерви з використанням інструментів сенсорної інтеграції корисно не тільки для дітей з особливостями розвитку, а й для кожної дитини дошкільного та молодшого шкільного віку.  Вправи, що спрямовані на стимуляцію сенсорних систем,...
382 читати далі
Що важливо знати вчителю інклюзивних класів про дітей зі СДУГ (синдром дефіциту уваги та гіперактивність)?
Що важливо знати вчителю інклюзивних класів про дітей зі СДУГ (синдром дефіциту уваги та гіперактивність)? Розповідає дитячий психолог медичного центру психотерапії та психіатрії «Софія» Талтанова Олександра....
345 читати далі
Що важливо знати вчителю інклюзивного класу про дітей з розладами аутистичного спектру?
Що важливо знати вчителю інклюзивного класу про дітей з розладами аутистичного спектру? Розповідає дитячий психолог медичного центру психотерапії та психіатрії «Софія» Талтанова Олександра. ...
467 читати далі
Актуальність розвитку дрібної моторики рук дитини дошкільного віку
Дошкільний вік – це час активного розвитку дитини, коли формуються різноманітні фізичні та психічні механізми. Дошкільний вік визначається як етап психічного розвитку дитини віком від 3 до 7 років. У цей час активно формується особистісні характерист...
614 читати далі

Показано з 1 по 4 з 4 (всього 1 сторінок)